lördag 31 oktober 2009


Imorse plockade Mattias Berglund upp mig på statoil och jag fick köra oss till Åre. Till en början var de superhalt men det ordnade upp sig någon mil utanför stan så resan dit gick fin fint. Själva längdmässan rullade också på bra, det var dock lite mindre folk än ijfol och vi hade inte tillräckligt med RC3 pjäxor så det var lite synd. På hemvägen stannade jag och Mattias till en snabbis på Åre chokladfabrik och köpte lite choklad (som jag fick pengar till av mamma :D ) innan vi rullade mot Östersund igen, denna gång på betydligt bättre väglag.

Sen jag kom hem har jag inte gjort någonting alls..har varit så grymt trött. Men jag har kommit på att det inte är så konstigt, det har knappt varit någon lugn stund sedan jag gjorde tentan i torsdags. Så jag behöver verkligen en lugn kväll om jag ska vara pigg imorn när det bär av mot Bruksvallarna igen. <3

Sofie

Inga kommentarer: