söndag 4 oktober 2009


Det blev/blir inget Torsby för mig i veckan. Även om jag väldigt gärna vill åka iväg och verkligen skulle behöva åka lite skidor så är det inte värt de..för snuvan vägrar släppa taget om mig på riktigt. Därför hoppas jag istället på att bli helt frisk och kunna komma igång på riktigt med träningen igen här i Östersund i veckan. Och sedan kanske åka till Bruksvallarna istället om knappt två veckor och träna med Terese och de andra från Stockvik.
Fast det känns som sagt ändå grymt trist att inte kunna åka iväg..jag hade verkligen behövt de. Men,men..det är bara att försöka se framåt igen och hoppas att detta är de sista strul jag råkar ut för. Tror verkligen jag börjar bli expert på det nu..


Som tur är har jag haft en bra söndag ändå. Det har ju varit kanelbullens dag idag så jag har varit hos Ida och bakat både kanel och blåbärsbullar som blev toppengoda. :) Sen ikväll har jag varit hos Malin och Skalman en sväng..alltid lika trevligt! Dock kanske inte Andreas mage ikväll..:P


Sofie

Inga kommentarer: