torsdag 29 oktober 2009

Nu är tentan äntligen gjord! :) Det gick helt okej så det vore väldigt konstigt om jag inte klarar den. Det skulle vara om jag inte uppfyllt någon av studiemålen för kursen i sånt fall, men det tror jag inte.
Hur om helst satt jag där och klurade på formler hit och dit i över 4 timmar så när jag kom hem sen närmare ett hade jag nästan huvudvärk. Så det var riktigt skönt att komma ut och åka skidor på eftermiddagen. Spåren var riktigt fina och tiden gick fort eftersom jag fick sällskap av Charlotte. =) Det är verkligen en lyx att kunna åka skidor på så här pass bra förhållanden här i stan redan innan november.

Efter jag ätit lite middag tog jag bussen ner till tågstation och mötte upp mamma. :) Vi gick och åt goda mackor på Pause och tog sedan bussen tillbaka hit till campingen igen.

Idag har mina swixkläder helt klart fått hård konkurrens av en träningsjacka och tights från craft som jag fått av mamma å pappa. Både jackan och byxorna är verkligen grymt sköna! :)



Sofie

Inga kommentarer: