onsdag 21 oktober 2009


Dubbelpass har stått på programmet idag. På förmiddagen blev de ett A1 pass med Sanna. Vägarna är dock inte perfekta för att åka rullskidor just nu. :P Så vi fick staka oss upp för backarna och rulla i vägrenen ner för backarna för att inte halka och hamna i spagat. Hehe. Jag hade trott att det skulle vara mycket bättre på eftermiddagen när det blivit lite varmare men det blev det inte så mitt andra pass, skate intervaller på ÖSK gick inge vidare. Isig hård asfalt med löv på, dåliga stavspetsar och mina sega kropp var ingen bra kombination alls. :/


Förutom träningen har jag inte hunnit med så mycket mer än att äta, sova och plugga lite. Till lunch gjorde jag korvgryta med lök, paprika, sockerärtor och sweetchili vilket blev riktigt gott. Men middagen vart helt klart ännu bättre! Chumlaxfilé med lime,kokosmjölk och gräslök var väldigt lättlagat, snabbt och grymt gott. :)
Sen nu ikväll till Greys gjorde jag scones med blåbär och hallon i till kvällsfika, kanongott de med.

Imorn blir det plugg hela dan. Har tänkt ta med mig lunch till skolan så jag kan sitta där hela dan utan att behöva cykla hem för lunch. Eller iaf så länge som huvudet pallar med...

Natti...Sofie

Inga kommentarer: