tisdag 27 oktober 2009


Tentaplugg har jag fortsatt att roa mig med idag.. Efter träningspasset imorse och med lite lunch i magen cyklade jag till skolan och satte mig i ett grupprum och började räkna. Efter en stund fick jag sällskap av Tiio som har en ekonomi tenta imorn. Det känns ju åtminstone lite roligare att inte sitta där helt själv nergrävd i böckerna. Dessutom hade ju Tiio "Martin" med sig också. Hehe..:)
Vid sextiden rullade jag hemmåt igen för att äta middag och sedan kom Magda på besök! (Terese har också varit här men det är mer regel än undantag nu för tiden). Hur som helst har det varit en riktigt trevlig kväll med mysigt sällskap.

Nu är det dags att sova och ladda för en sista dags tentaplugg. Jag hoppas det klarnar upp rejält imorgon för just nu känns det rätt förvirrat måste jag säga...

Sofie

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för mysig kväll igår! Det ska dessutom bli lite oftare framöver :) Snygga tjejer på bilden förresten! ;D
/Magda

Frida sa...

Hej! Jag satt och googlade runt efter fanbärare i studenttåg och hamnade här. Jag undrar om du vet hur de utses, till exempel via betyg eller omröstning hos lärarna?

Sofie Jonsson sa...

Hej Frida. Jag blev fanbärare eftersom jag gick fyra år på skidgymnasiet i Mora och det är någon av oss skidåkare som inte tar studenten tillsammans med våran vanliga skolklass efter tre år som blir fanbärare. Vi fick anmäla oss frivilligt. :)

Frida sa...

Tack så mycket för ditt svar :)