måndag 26 oktober 2009


Idag har Andreas fyllt 26 år så igår bakade jag en rulltårta till honom som han fick idag. :) Den blev precis lika god som den jag brukade få när jag var liten och fyllde år.

Kylan har försvunnit för en stund så idag gick det riktigt bra att köra rullskidsintervaller på ÖSK. Eller ja, känslan i kroppen var långt ifrån den bästa men det gick åtminstone att åka upp för backarna utan att halka. Men det var nog det sista rullskidspasset där för den här säsongen för redan när jag och Terese var påväg hem låg det snö runt skjutbanan så nästa gång blir det vanliga skidor istället för rullskidor. :)


Förutom träning och födelsedagsfika hemma hos Andreas ikväll har jag räknat matte idag. Jag tycker det är så himla svårt att få grepp på hur alla nya formler och definitioner ska användas för att lösa olika geometriska problem. Men förhoppningsvis hinner jag få kläm på det till tentan på torsdag.


Sofie

Inga kommentarer: