fredag 30 oktober 2009

Fullt upp har jag haft hela dagen idag. Började med att köra skateintervaller på ÖSK imorse..kroppen känns fortfarande tung och jag vill så mycket mer än vad jag orkar. Men jag hoppas att det kommer gå lättare och lättare ju längre tiden går. =)
Efter passet slängde jag mig snabbt i duschen och åt en banan innan jag hoppade på bussen in till stan där jag mötte upp mamma. Hon hade klippt sig så vi gick och åt en god lunch på samuraj och kollade sedan runt lite på stan. Jag fyndade mig ett par jeans på carlings för 100 kr och mamma köpte sig en stickad tröja på vila. Dessutom hittade jag två par vita vinterskor som var riktigt fina..jag är nämligen i stort behov av nya eftersom mina gamla har jag slitit ut rejält.
När vi tröttnat på stan hann jag sedan inte så mcyket mer än hem och äta lite mellis innan jag och Malin åkte till skidstadion för dagens andra skidpass.
Den tid som sedan var kvar av kvällen har jag spenderat hemma hos Maria Gräfnings som bjöd på födelsedagsfika. Hon hade bakat en grymt god och STOR tårta och det var riktigt trevligt att träffa lite tjejer en fredagskväll och inte bara sitta hemma själv i soffan. =)



Sofie

2 kommentarer:

Nata sa...

Undrar var du har köpt dina vita fina vinterskor?

Sofie Jonsson sa...

Jag har inte köpt dom än. Men märket är Roots och det finns på både DNA och Eurosko. :)