onsdag 4 november 2009

Nu har jag varit här i Bruksvallarna sedan i söndags och hunnit med att träna 5 pass. Vädret har inte varit på sin bästa sida: snö, runt nollan och en del blåst. Men det är bra också så att man inte blir bortskämd med det lätta före vi åkt på hittills i år. Egentligen var det tänkt att jag skulle åka hem på fredag eftersom jag bara får vara kvar på mitt rum tills då. Men eftersom Åsarna har en hel del plats över i deras stugor så flyttar jag in med Sanna, Julia och Sandra på fredag. :) Det blir kanon att kunna vara här några extra dagar och dessutom kunna lägga in en vilodag imorn. För det behövs verkligen!

Nu ska jag gå och sova lite grann innan det blir ett lugn skatepass i eftermiddag. Jag har nämligen inte så många alternativ eftersom min klassiska pjäxa gick sönder imorse..så jag måste ringa pappa och se om han har någon ny hemma som passar mina små fötter.



Sofie

Inga kommentarer: