måndag 5 oktober 2009

Wei, jag är nästan helt bra! :) Är bara minimala spår kvar av snuvan nu och jag var ute å åkte rullskidor en hel timma idag utan att bli sämre. Det känns såklart som jag är världens sämst tränade människa men det är iaf bättre än att vara sjuk. Så nu får de gärna fortsätta i den här riktningen framöver! För jag vill inte ha en lika säsong som den ifjol igen tack.




Förutom en massa mat har jag handlat ett silvershampoo idag. Kiina,min frisör, tipsade mig om ett från disp och det var faktiskt riktigt bra. Har bara hunnit använda det en gång men jag tycker redan det märks skillnad. Vore kanon om de verkligen funkade bra för då slipper jag göra nått åt håret nu när det blir lite utväxt när solens strålar inte längre bleker håret. :)

Imorn blir det matteföreläsning igen, Egenskaper hos linjära avbildningar från R^n till R^m ska det visst handla om. Så det är nog bäst att jag försöker somna nu så jag hänger med imorgon bitti. :)

Sofie

1 kommentar:

IV sa...

Jag vet att det funkar också;-)! Hoppas du håller dig frisk nu framöver!! Kram I