måndag 19 oktober 2009


Idag har jag haft vilodag och därmed fixdag. Jag har hunnit med att tvätta, städa, plugga och handla maaat. :) Till middag blev det en riktig god kantarellsoppa med bröd och ärtröra till. Det blev faktiskt väldigt gott och med Terese som sällskap kunde det inte bli bättre, rätt mycket trevligare än att äta middag själv. Och eftersom detta blev så lyckat ska jag snare i veckan ta och testa ytterligare ett recept från buffe, lax med kokos och lime. =)


Imorn är det dags för både skola och träning igen. Inte riktigt lika roligt med barmark som alla skidpass i Bruksvallarna förra veckan men det är verkligen inte långt kvar tills det blir skidor istället för rullskidor varje pass. Jag längtar!


Egentligen var det tänkt att Lisa skulle komma och hälsa på mig idag men det blev tyvärr inte så. :( Hon hade vaccinerat sig mot svininfluensan i slutet på förra veckan och fått en hel del bieffekter efteråt. Först hade armen domnat bort och det hade sedan slutat i två dagars feber och sängliggande. Vettefan om jag vågar vaccinera mig nu med mitt immunförsvar.. Det får bli efter alla tävlingar innan jul i sånt fall. Jag menar, vad är det för mening att vaccinera sig när man kan bli nästan precis lika sjuk av vaccinet som av själva viruset..






Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad söt du äääär! Jag saknar dig :)

sluta skräm mig om vaccination :p