tisdag 13 oktober 2009


Idag har jag haft fullt upp hela dagen. :)

Började med att köra ett 2.20 långt A1 pass med Jennie runt Ås i kanonfint väder. Kanske lite väl kyligt och lite sisådär med is och grus på vägen men vad gör det när man har trevligt sällskap. :)
Väl hemma hann jag bara duscha lite snabbt och slänga i mig lite käk innan jag cyklade till skolan och satt på matteföreläsning i 3 timmar. Det var sista föreläsningen med ny information inför tentan så nu är det bara till att sätta sig att räkna och repetera.
Efter skolan har jag packat, vallat skidor, lagat wok att ta med till bruksvallarna, ätit middag hemma hos Jennie, handlat på Ica och druckit te med Sanna. =)

Imorn bär det av till Bruksvallarna och massor med skidåkning, som jag längtat.



Sofie

2 kommentarer:

Majzan sa...

Sofie jag var in och kollade på länsförsäkringar nu, och de kostar 356/år om man är ungdom och under 27 år. Förstår inte vad du klickat i för något. Njut av skidåkningen i Bruks, jag hoppas jag kommer dit snart jag med! Finare place får man leta efter =)

Sofie Jonsson sa...

Det här har jag tecknat: Ung 18-27
Du som är mellan 18 och 27 år, bosatt och skriven i Jämtlands län, kan teckna vår ungdomsförsäkring till rabatterat pris.
Ung 18-27 är en paketlösning bestående av det du behöver mest i din försäkring:
Hemförsäkring med fullvärde inklusive reseskydd under 45 dagar i hela världen.
Allrisk ingår och ger skydd vid plötslig och oförutsedd skada som hemförsäkringen normalt inte gäller för.
Privatolycksfall ger ett grundskydd vid olycksfall under fritid och arbetstid.
Ung 18-27 kostar 850 kr per år. Ordinarie pris är 1 585 kr. Finns fler personer i hushållet kostar privatolycksfallsförsäkring 325 kr extra per person.

Jag tror det beror på att försäkringen kostar olika mycket i olika län. :(

Jaa, det ska jag göra! =) Vi ska dit igen v. 45 så om de passar kan du ju komma då. =) Kraaam!