lördag 24 oktober 2009


Klockan åtta imorse rullade minibussen med Tessan, Jennie, Jennie, Simon, Hanna, Johan, Terese och jag iväg mot Storhogna och halv sju ikväll var vi tillbaka här på campingen igen. Tiden därimellan spenderade vi huvudsakligen på skidspåret, 2.5 timma klassiskt och 2 timmar skate på eftermiddagen avverkades i vinterlandskapet mellan Storhogna och Klövjsö. :) Mellan passen åt vi en grymt god lunch på Storhogna Högfjällshotell där vi även för endast 50 kr fick duscha, bubbla, bada och basta i deras spaavdelning. Det var grymt skönt och jag har nog aldrig känt mig så ren när jag klädde på mig träningskläderna igen. =)


Den tid som var kvar av kvällen har jag och Terese sett Patrik 1.5 hemma hos henne, det var i princip det enda vi orkade med. Men den var bra så det var perfekt lördagsunderhållning idag. Men nu blir det till att sova..är verkligen jättetrött. Så det passar ju perfekt att natten blir en timma längre dessutom.




Sofie

Inga kommentarer: