måndag 9 augusti 2010

Tufft och snyggt

Nu har jag sedan några dagar slutat äta penicillin för den här gången så jag har äntligen kunnat börja träna lite försiktigt igen. Dock så går det såklart så himla tungt och ibland vill jag bara lägga mig ner och gråta istället för att bita ihop och kämpa gärnet. Men efter en lite tuff lördag har jag lyckats se det hela lite mer positivt och kan för det mesta se situationen på ett lite mer positivt sätt.. Det är faktiskt över fem månader tills tävlingsäsongen börjar i USA..

Något som gör det lite lättare är alltid ett gott skratt. Och det får man verkligen när man beskådar mamma å pappa som hippies och mig och andreas som åttitalsnördar. Haha..



Sofie

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, det ser ut som ditt barn Andreas

Sofie Jonsson sa...

Haha, ja de kanske är för att jag är en aning kortare. :P

Anonym sa...

Till och med i sådär fula kläder e ni såååå fina tillsammans!! Ni har verkligen hittat rätt!!

Anonym sa...

Eller inte ; )

Falken sa...

Hmm, lite avundsjuka tro? :p Jag tycker också ni passar jäkligt bra ihop :) Sjukt coola stasser! Tänk att få fira nyår i fjällen och glida omkring i dom där, då vore man kung! Säkert en trendsättare också ;)