tisdag 17 augusti 2010

Amsterdam

Just nu sitter jag och Terese på Amsterdams flygplats Schipol och hänger. Klockan är bara 11.37 men det känns som att det lika gärna kunde vara kväller...

Det blev en jobbig sista natt hemma där jag hade svårt att sova för alla tankar som snurrade runt, runt, runt..men timmarna gick fort och vips hade jag sagt hejdå till mamma och tussen å satt i bilen på väg mot arlanda klockan 01.40.
Allt gick bra när vi kom fram och vi lyckades checka in vårt bagage utan några större problem.
Sen återstod bara det jobbigaste, säga hejdå till andreas...shit vad det gjorde ont i hjärtat. Men jag väljer att se det såhär. Det är ju asbra att de känns jobbigt att lämna varandra, då är ju känslorna definitivt på riktigt. Och innan jag hinner blinka kommer det vara jul och paddan is back in town!

Om någon timma är det dags för det längsta flyget på 11 timmar härifrån till Minneapolis..vi håller tummarna för en lugn resa och att vi blir matade med tillräckligt mycket mat..haha. Jag tror definitivt inte jag kommer ha några problem att sova under resan med tanke på min nästan obefintliga sömn det sista 1.5 dygnet och dessutom tillgång till nackkudde, öronproppar och ögonbindel. :)

Elin, tack för ett superfint brev! Det värmde i hjärtat..

Sofie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman!! Hur går det har du kommit fram? vågar inte messa är rädd att det kostar dig hur mkt som helst. Skriv på fejjan om du e online så kan vi prata på skype! Hoppas allt går super.

Puss!

E sa...

Vassego :) längtar tills vi hörs!!pUss