onsdag 11 augusti 2010

Kräftkalas

Igår bjöd världens bästa Knäppis in till kräftkalas i Bergeforsen. Så vi tog farfars gamla rallybil och for upp till Sundsvall för att umgås och äta god mat.
Jag har inte träffat Terese sen gatufesten nu så det var verkligen efterlängtat! Dessutom var många andra goa vänner på besök och det blev en toppen trevlig kväll med massor att äta. Jag å Andreas stod för tårtan och den blev enligt mig verkligen lyckad. Snyggare tårta har jag nog inte gjort själv åtminstone..:P
Terese present från mig, Elin och Andreas tror jag också blev väldigt uppskattad. En liten, lila sak som dessutom är smidig att packa ner kommer nog användas väl på andra sidan Atlanten. ;)






Idag har jag tagit mig själv i kragen och vilar. Även om det tar emot för jag vill inget hellre än att bli stark igen! Men eftersom jag var helt slut efter ett två timmars skatepass igår är det nog klokt att vila en dag och ladda om batterierna för imorgon istället. Jag har ju massa andra saker att fixa med ändå.. Idag har jag bockat av stödstrumpor och reseadapter. Det börjar ordna upp sig lite!


Sofie

Inga kommentarer: