tisdag 3 augusti 2010

FUCK YOU I HATE YOU

Nu får de faktiskt vara nog..jag pallar inte med strul! Jag ska aldrig mer åka till USA efter de här..jävla krångliga dumma land.

Idag lyckas jag inte skicka in mina bilagor till CSN, inte ens efter 20 minuter i kö, avbrutet samtal, nytt samtal och råd om att bifoga dem i mail har jag kommit nån vart. För det går inte att bifoga varken word-dokument eller pdf filer i mailet.. tjohooo.

Dessutom ska jag fylla i ett till jättedokument från NCAA. Med i princip samma frågor som vi höll på att strula med massor med via internet i vintras. Så jag tänkte jag kunde vara smart och titta efter vad jag svarat där för att slippa att ytterligare en gång komma ihåg alla tävlingar jag åkt sedan high school mm. Men de går ju såklart inte.

(Uttrycket FUCK YOU I HATE YOU lånat av Pelles 12-åriga dotter)

Sofie

Inga kommentarer: