fredag 27 augusti 2010

Physicals



Efter igår trodde jag att vi skulle slippa underskrifter på ett bra tag..men så blev det inte riktigt. För idag har vi haft Physicals och i de ingick att fylla i ett helt kompendium igen med frågor och ett gäng nya underskrifter. Bland annat ville dom veta hur många menstrautioner jag haft det senaste året och om jag saknar några av mina vitala kroppsdelar. Resten av testet gick ut på att mätas,vägas, kolla synen, rörligheten, hjärta, lungor, puls och blodprov. Det jobbigaste var nog att jag enligt deras mätinstrument har krypt till 158,5 cm! Dock så tror jag dom räknat om fel från feet till meter. :P Jag hoppas då det åtminstone..



När vi var klara med skolan och testerna för idag åkte jag, Terese, Christina och Martine till en stor Mall här i Albuquerque. Mycket snygga grejer fanns det där! Dessutom är allt verkligen billigt..converse för 40 dollar och iD smink för bara 25 för att nämna något. Så behöver man nån gång nya saker finns det möjligheter..:)

Imorn är det fredag och sista dagen i skolan för den här veckan..jag ser fram emot helgen! Förhoppningsvis kan vi äntligen hitta en lägenhet och jag hoppas på att bli frisk snart.. De andra ska på en hike i bergen imorgon så jag och Christina, som också är sjuk, ska följa med och bara titta runt på naturen lite. Det ska bli spännande att komma utanför stan lite!

Sofie

Inga kommentarer: