fredag 13 augusti 2010

GÄSP

Shit jag är verkligen sliten nu..på träningspasset idag så fick jag kämpa rejält för att åka med Lisa och Andreas. Helt galet vad trött jag var i kroppen, och knoppen.
Det är jobbigt att komma igång på riktigt igen, samtidigt som jag har tusen andra saker att tänka på hela tiden...hjärnan är verkligen överhettad, minst sagt.

Avprickat på dagens lista är ett bankbesök, införskaffande av nya p-piller (tack Ann-Christine) , börjat med tvättning och fyllt på packlistan lite mer. Dessutom har jag fått oerhört fina saker av Andreas: öronproppar, ögonmask och reskudde. Så nu behöver jag inte längre ha Sony Ericsson hörlurarna under kudden varje natt. Haha...
Dessutom har mamma köpt en ny resväska idag som jag ska få ha med mig. Riktigt bra och fin är den, rosa med fyra hjul. :)



Nu blir det fredagsmys här hemma i Sanna..


Sofie

Inga kommentarer: