söndag 28 mars 2010

Tänkte bara meddela att jag fortfarande lever...

Efter att jag tog beslutet om att inte tävla i helgen har jag sen i torsdags bara slappnat av och försökt fylla dagarna med andra trevliga saker än seriös träning/tävling.
Det har gått riktigt bra också! :)
Torsdagen bjöd på en fika på stan med Ida och senare på kvällen våffelmiddag med Knappen och Andreas. I fredags tog jag mig en riktigt lång sovmorgon och på eftermiddagen blev det en skidskotur på isen i solen och värmen som kom till stan och vände. Det var grymt härligt att få komma ut en sväng och sedan mådde jag gott i soffan framför Så ska det låta och Skavlan senare på kvällen.

Gårdagen blev en lika härlig dag trots att vintern valde att komma tillbaka med besked. Jag bakade supersmarriga jordnötscupcakes på eftermiddagen och sedan kom Eva och Julia förbi så vi åt en riktigt god middag bestående av sallad, piroger, kantarellsoppa, foccacia och sedan muffisen till efterrätt. God mat och trevligt sällskap! :)
Sen hade jag bara tänkt titta på Män som hatar kvinnor hemma hos Ida men de slutade med att jag hamnade hemma hos Anna-Maria och Uusi en stund först och sedan på Olearys med Skalman och hans klasskompisar. Men jag ångrar inte de..det vart en rolig kväll. :) Trots att man blir så himla trött av att vara uppe sent och nykter...som skidåkare är jag van min skönhetssömn på 9 timmar ungefär. Hehe.

Nu ska jag ta en dusch efter den lugna skidturen jag var ute på nyss med Mia och Andreas och sedan krypa upp i soffan framför en film. Söndagsmys!

Sofie

Inga kommentarer: