tisdag 30 mars 2010

Idag har jag tagit tag i mig själv och ringt hälsocentralen och otroligt nog fick jag prata med en väldigt förstående person. Så imorn mellan klockan 8 och 9 ringer "min" läkare upp mig för att få reda lite mer på hur jag mått/mår och vad som är aktuellt att göra för att jag ska bli pigg igen.
För det är inte normalt att ha så pass ont i bröstet som jag har nu när det har gått över 3 veckor sen jag blev sjuk...

Världens bästa Terese är ju äntligen tillbaka i stan igen så vi har spenderat några timmar på stan idag tillsammans. Mkt trevligt. :) Vi fyndade en hel del snygga billiga saker på HM och dessutom köpte jag ett par grymt snygga vita skor. I LOVE THEM!

Imorn blir det en rolig dag. Jag ska jobba till sex och sedan på kvällen kommer både brorsan och Elin till stan. Det ska bli superduper skoj och jag ser verkligen fram emot New Sweden Open på torsdag, de kommer bli GRYMT.

Sofie

Inga kommentarer: