onsdag 10 mars 2010

Idag har jag lärt mig något nytt:
För att få köpa vanlig hederlig nässpray på ICA behöver man visa legitimation. Man kan ju fundera på vad de tror man kan missbruka nässpray till?
Jag är inte det minsta piggare idag än igår...men kylskåpet var oroväckande tomt och dessutom var nässprayen slut så jag hade inte så många andra val än att cykla till Kvantum. Ni kan ju gissa hur glad jag blev när kassörskan sa att jag inte fick köpa nässprayen utan legitimation.. Så det var bara att cykla hem igen. Lämna maten och göra ett nytt försök, denna gång på Statoil som ligger lite närmare. Nu hade jag med mig legitimationen men där behövdes den inte ens..ICA måste verkligen ha blivit paranoida alltså.


Väl hemma igen var jag nästan lika trött som efter Tjejvasan så sängen har varit min polare sen dess. Bunkrade upp med en tidning, massa frukt, choklad och blåbärssoppa. För även om jag inte är så hungrig på mat går det alltid ner. :)

Medans jag är sjuk är i alla fall brorsan frisk. Första gången han inte varit sjuk före eller under ett JSM sen sitt första år som junior. Så idag tog han äntligen sitt första JSM-guld på hemmaplan i Hudik. Det har han verkligen förtjänat! GRATTIS



Sofie

Inga kommentarer: