lördag 13 mars 2010


Jag har väldigt svårt att bara slappna av. Idag har jag inte haft något jobb...och eftersom jag fortfarande är förkyld är träning inte att tänka på. Vila är helt enkelt det jag behöver just nu.
Men ändå har jag svårt att känna mig nöjd med dagen när jag inte gjort något vettigt så som träning, skola eller jobbat.. Prestationsprinsessa, javisst!

Dagens roligaste har Andreas stått för. Vi åkte till Ica och handlade vid halv åtta ikväll ungefär. För det första var han inte speciellt snabb,jag hann handla klart och vänta i över 10 min. Fast han kallas ju Skalman av en anledning. Men det roliga var att han självscannade allt men packade inte ner grejerna i påsar utan som vanligt ner i kundvagnen. Så när han väl lyckats betala fick han packa upp alla grejer ur kundvagnen och sen ner i påsar. Smaaart. :)


Sofie

Inga kommentarer: