tisdag 9 mars 2010

Det blev inte riktigt som jag hoppades på idag. Imorse vaknade jag med mycket mer ont i halsen, rejäl nästäppa och en allmänt seg kropp. :/ Så det vara bara att ringa Intersport och säga att jag inte kunde jobba idag.. Surt att inte kunna jobba och tjäna pengar men det har jag gjort rätt mycket på sista tiden ändå. Och det är faktiskt allra viktigast att vila nu och försöka bli snabbt så fort som möjligt.
Det är riktigt tur att jag har Terese här som är immun mot mina baciller så jag har någon att umgås med...annars blir det alltid så himla ensamt i Östersund när man är sjuk. :P


Imorn har jag om jag möjligtvis är lite piggare tänkt klippa mig och slinga/färga håret så det blir fint nu till våren. Egentligen hade jag tänkt klippa mig hos Maria på Studion men hon hade ingen tid förrän påsk och tills dess orkar ja inte vänta..


Sofie

Inga kommentarer: