fredag 12 mars 2010

Skavlan är verkligen ett program i min smak, liksom många andras. Han får alltid dit så himla fascinerande personer och det är alltid intressant. Ikväll var det ju extra roligt eftersom Charlotte var med..och dessutom gillade jag verkligen kocken Marcus Samuelsson. Dessutom hade jag Sanna här på middags och skavlandejt vilket gjorde det ännu lite trevligare. :)

På jobbet har det varit väldigt lugnt idag..stundtals lite väl lugnt. Men jag tror ändå det var bra, jag känner mig fortfarande mycket tröttare och långsammare än vanligt. Tord lärt mig hur man använder laser gevären så jag har försökt öva en del på det..men det är riktigt svårt alltså. Fast 5 träff i liggande är ändå inte helt tokigt för att vara första gången. Stående var däremot mkt svårare..hehe.

Imorn ska jag ha en lugn dag! Planen är att ta en promenad, helst i strålande solsken, innan skidåkningen från Kollen börjar och sedan umgås med Carro på eftermiddagen. Eftersom vi är för upptagna för att hinna ses blir det förhoppningsvis födelsedagsfika gånger 2 imorn. Så det kommer nog bli nog en mysig lördag..


Sofie

Inga kommentarer: