måndag 29 mars 2010

Imorse lämnade jag lägenheten halv elva och kom hem igen elva på kvällen. Fullspäckad dag med andra ord. :)
Eftersom det var måndag idag trodde jag jobbet skulle bli väldigt lugnt men tydligen hade det varit en annons i ÖP idag att vi började rea ut våra skidutrustningar så det var fullt upp från första minut till sista. Men det är trots att mycket roligare med mycket att göra än att bara sitta där och rulla tummarna och vänta på att de ska hända något.

Efter jobbet var jag sedan hem till Magda och Jeppe där Terese och Magda hade lagat iordning en smarrig middag åt oss. Det vart några trevliga timmar på genvägen innan vi begav hos till Fidde för ett besök. Dock var jag och Terese väldigt trötta så vi cyklade hem vid elvatiden och nu ska jag äntligen få krypa ner under täcket igen!

God natt alla glada. :)

Sofie

Inga kommentarer: