måndag 22 mars 2010


Igår va en bra söndag. Eller ja..kliva upp klockan halv sex för att åka tåg 7.58 från sthlm till östersund var kanske inte en höjdare. Men jag var rejält trött så de första 3.5 av de 5.5 timmar jag åkte tåg sov jag gott.
Dessutom sken solen från en helt klarblå himmel när jag kom fram vid halv två så det var definitivt värt att åka hem så pass tidigt.
Andreas var schysst och hämtade upp mig på stationen å sen var vi ute i det vackra vädret i några timmar..härligt!

Något som är ännu mer härligt är att jag har åkt skidor igen idag! Sanna gjorde mig sällskap på en lugn och skön tur i solen på förmiddagen. Som jag längtat efter de.
Strunt samma i hur tung kroppen kändes, jag fick åtminstone komma ut igen. Och förhoppningsvis kommer orken tillbaka lika fort som den försvann...


Sofie

Inga kommentarer: