onsdag 17 mars 2010

Mitt på dan idag sken jag ikapp med solen när jag ÄNTLIGEN stog på skidorna igen. Är fortfarande inte helt pigg men istället för att ta ytterligare en promenad eller åka skridskor gled jag lite lugnt på skidorna i sällskap med Andreas.
Även om jag inte åkte fort alls och fortfarande känner mig grymt seg så var det ett framsteg att åtminstone få komma ut och åka lite skidor igen. 10 dagars frånvaro har minst sagt gett mig en anings abstinens. Så imorn blir det definitivt en repris!

Något som också gjort mig på lite bättre humör idag är att jag fått håret klippt och min årliga vinterutväxt borttrollad. Camilla på Lilla Solongen var riktigt duktig och väldigt nogrann när hon klippte så även om det kanske är dyrt med 1200 kr så var det värt varenda krona för att få ett fräscht hår igen. Såklart hade jag ju gärna behållt de så långt som de va innan men det är bättre att klippa bort de slitna hårtopparna med jämna mellanrum.. :)
Det blev inte direkt en lika radikal skillnad som för Terese..men det duger för mig ändå. Hehe

Sofie

Inga kommentarer: