tisdag 23 mars 2010

Solen bestämde sig för att stanna kvar idag också. Så imorse fick jag ett riktigt härligt distanspass på skaren innan jag började jobbet klockan 11. Det som är positivt är att kroppen känns helt frisk nu för jag blir inte sämre sen jag tränat och hostan är borta. Dock går det ju inte direkt lätt när jag åker men imorn har jag tänk köra lite intervaller för att se vad jag pallar med. Det är ju ganska viktigt att orken är där den ska om jag ska orka med en 3mil i helgen.. Den som lever får se!

På jobbet har jag roat mig med att städa och plocka med allt skit som finns vid kassan och under vallabänken. Helt otroligt vad med saker det gömmer sig i alla hörn. :P

Idag är det tisdag vilket betyder Mästarnas Mästare och House på tv. Mkt trevligt! :)

Sofie

Inga kommentarer: