torsdag 11 mars 2010

Den här dagen har bestått av två stora framsteg.
Jag är definitivt på bättringsvägen! Nu kan jag röra mig och göra saker utan att vilja krypa ner i sängen på en gång och sova. Det var verkligen skönt eftersom jag har jobbat 3 timmar i kväll och imorn ska jag jobba hela dagen. Hade varit lite småjobbigt att knappt orka stå upp då. :)
Sen är Mattias är här i stan så vi har setts för första gången på nästan exakt två år. :) Det var verkligen roligt och något som jag sett fram emot. Så nu hoppas jag att det kan hända fler gånger framöver och att det inte ska kännas jobbigt mer för Mattias del...

Några som gjort två riktigt bra prestationer idag är brorsan som vann sitt andra JSM-guld hemma i Hudik och min underbara vän Magda som på födelsedagen och allt gick och blev fyra på WC-sprinten i Drammen. Rätt grymma är dom.. ;)

Sofie

Inga kommentarer: