tisdag 5 februari 2008

Trötter


Ikväll är jag riktigt trött..kroppen är helt slut. Men faktiskt har jag inte så mycket träningsvärk sen styrkan igår. :D Så intervallerna idag gick rätt okej ändå..de tog ungefär 15 minuter att åka inklusive ett stopp för ett stick i fingret - laktattest. Så förhoppningsvis får jag veta imorn att jag även denna vecka hade ett laktatvärde på ungefär 4 mmol. För er som inte vet går mjölksyragränsen vid fyra mmol coh när vi kör mjölksyraträning ska vi ligga på ett värde kring de. Eftersom att kroppen då hinner med att bryta ner mjölksyran i samma hastighet som den bildas.
Innan träningen idag hade jag skola, engelska och historia. På engelskan hade jag ett kort tal om älskade tussen! Han är bara för söt alltså.. Just nu när jag sitter och pluggar engelska inför provet imorn ligger han här på skrivbordet,på mina papper och leker med mitt sudd.

Imorn åker jag hem till Hudik!! De ska bli riktigt skönt att få komma hem och på torsdag morgon kommer Mattias upp med. =) Sen ska de såklart bli lite roligt att fylla 20 år med och inte längre vara tonåring.

Nää, nu ska jag fortsätta plugga lite och sen sussa..blir en lång dag imorgon, men en vilodag så den ska nog orkas med ändå. Natti natti..
Sofie

Inga kommentarer: