onsdag 13 februari 2008

Trött!


Ikväll är jag riktigt trött!! Ska bli så skönt att få sova ikväll..

Sen jag skrev sist har de hänt en hel del saker:
* Jag är nu 20 år
* Jag och Märta körde sprintstafetten tillsammans i Falun i söndags, vilket kändes jättebra
* Jag är tillbaka i Mora igen
* Mattias och Malin ordnade barnkalas till mig i måndags, med fiskedamm å allt. =)
* Jag har tävlat pursuit i Falun mot skidgymelever från Mora och Torsby samt elever från skidhögskolan. Det gick bra, 3 jvm-resänerer och Anna Janjons före mig bara.
* Intervallperioden har börjat
* Mattias har åkt hem =(


Tror inte jag missade något jätteviktigt där...så nu återgår jag till soffan där min kväll kommer spenderas, med gott samvete! Har ju varit ute en hel del i det vackra underbara vårvädret som är just nu.

Inga kommentarer: