onsdag 27 februari 2008

Trogen följeslagare

Felix har verkligen följt med mig vart jag än gått idag. Mitt rum, Fredriks rum, toaletten, köket, vallarummet..ja överallt. =P Helst ska man bära runt på honom som man gör med en liten bebis..då är han nöjd.

Dumma elaka halsen gör fortfarande ont idag, så det har inte blivit nån träning idag heller. Men förhoppningsvis blir jag inte sämre än så här utan bättre redan imorgon,jag håller alla mina tummar för de. Så istället har jag vallat( gjort rent och vallat glid) mina fyr par skidor som jag har i Mora, tvättat bilen, packat och plockat ihop lite,åker nämligen till Mora imorn igen. Sen har jag även idag lagat mat åt mamma så hon slapp det efter jobbet. Här blir man inte bortskämd trots att man har lov..hehe.
Idag har jag även testat att locka håret med plattången, så som Kina gjorde sist när jag klippte mig. Det var faktiskt mycket lättare än vad jag trodde..trots mitt långa hår.
Det helt klart roligaste denna dag var att Lisa tog JVM-brons! Satan vad grym hon är. Sen var det ju helt klart roligt att Emil kom trea på slottsprinten också.. =)

Nyss var jag inne på roxys hemsida..hittade som vanligt massa snygga kläder och denna klänning blev jag nästan kär i! Skulle vara perfekt att ha till sommaren..eller vad säger ni?

Nej nu ska jag sluta drömma och istället fixa lite kvällsfika till mig å mamma så det är klart när hon har sprungit färdigt..hej svejs

Sofie

Inga kommentarer: