tisdag 26 februari 2008

Jävla piss


Fan också! Jag som klarat mig länge utan några som helst sjukdomar eller skador.. Men nu var det tydligen dags för halsont igen, håller tummarna för att det inte blir mer än så. Då var det säkert därför som kroppen inte kändes helt pigg i helgen..

Så istället för träning och bilresa ner till Mora idag har jag mest varit hemma. Har skrivit klart om helgens tävlingar och lagt ut lite bilder på HIF:s hemsida, www.hudiksvallsif.nu/skidor om det är någon som är intresserad av att läsa. Jag har bara lämnat huset två gånger..en gång för att köpa esperitox som jag ätit massor av idag, och en gång för att bla hyra film och tanka. Skulle tvätta bilen också men det var sån jävla kö att jag åkte hem istället. Filmen jag hyrde va Emma, en filmatisering av boken som Jane Austen skrivit. Är ju meningen att jag ska läsa den på engelska men det tar sån jävla tid..hur som helst var filmen bra. =) Så nu ska jag nog kunna skriva en bra bokrecension av den. Idag har jag lagat mat två gånger också..för mamma kom hem och käkade lunch och alldeles strax borde hon vara hemma igen och pappa borde med komma. Han är hemma å vänder ikväll innan han åker till Sthlm å slottsprinten imorn.

Nu kom pappa så nu blir det lite middag..jag måste ju äta för att kroppen ska kunna få bort den här skiten som jag tydligen har i mig. Och sen ska jag umgås lite med mor och far. :D Hej så länge..


Sofie

Inga kommentarer: