torsdag 14 februari 2008

Tack Mamma!


Min mamma är verkligen snäll. Idag när jag satt och åt middag plingade de på dörren och ett blombud stod utanför. Snart hade jag öppnat pappret och fått syn på en jättefin bukett tulpaner med en liten lapp där det stod: Tusen kramar till världens underbaraste dotter! Tack,tack,tack mammsen! <3

Idag har det som sagt varit Alla Hjärtans Dag, men det har jag inte märkt av mer än blommorna från mamma. Jag har tränat två pass och förutom det enbart ätit och sovit typ - en riktigt skidåkardag. Men de är jag väldigt nöjd med! Kommer somna gott ikväll.. De här med å ge bort massa grejer å göra saker för dem man tycker om just idag tycker jag är lite väl överreklamerat. Det är ju mycket roligare att visa sin uppskattning dagar då det inte förväntas att man ska göra de. :)

Imorgon är de fredag! Och mitt sista intervallpass för denna veckan, han blivit MÅNGA på sista tiden. Men de är ju för att de ska gå bra nästa helg. =) På träningen imorn ska jag å Malin dessutom låtsas vara tränare för ettorna en dag, detta eftersom alla riktiga tränare är i Älvdalen på USM. Men de ska nog gå bra..ettorna är så söta å snälla så.
Nu ska ja äta lite mer igen...man blir ju SÅÅ himla hungrig av all denna träning.

Sofie

Inga kommentarer: