måndag 4 februari 2008

Snöööö


De är sååå himla fint ute nu. Massor med vit härlig snö som gör att träden ser så mysiga ut. =) Det var verkligen underbart att åka byspåret i Vika idag när omgivningen såg så inbjudande ut, 2 timmar flög förbi kändes det som.

Efter träningen på morgnen ringde jag och bokade boende i San Teodoro och hyrbil en vecka till mig, Malin, Carro och Elin. Ja längtar redan dit! :D Hur som helst gick bokningen rätt snabbt. Så då bar det av till skolan och lite lunch innan jag hade träningssamtal med Krister. Vi gjorde planeringen fram till j-cupen i Kalix så nu är de bara hålla tummarna för att den fungerar. :) Jag fixade även lite inställningar åt honom och hans nya mobil.

Badrummet, hallen, sovrummet, köket, mitt rum och blommorna mår säkert lite bättre nu eftersom jag pysslade om dom lite på eftermiddagen - damsugning, toalettstädning, diskning, vattning med mera. Kylen är säkert också glad idag eftersom vi handlat och fyllt på den med massa god mat.

Snart är det dags för styrka som vanligt..ska bli roligt att få trötta ut musklerna lite mer. Sen efter de väntar lite god kvällsfika och sedan engelskaplugg, har nämligen prov på onsdag och har inte börjat plugga än. Hejja mig..förhoppningsvis går de bra ändå.

Sofie

Inga kommentarer: