onsdag 6 februari 2008

Onsdag


Just nu sitter jag å försöker plugga engelska men de är inte direkt jätteroligt så jag tar en paus från de nu. Sitter istället och kollar ut genom fönstret och ser snöflingorna dala ner mot marken, jag älskar snö! Får hoppas att det även finns lite av den varan hemma i Hudik i helgen. Dock har jag inte så mycket träning i helgen men de är så deprimerande när det inte är vitt ute mitt i vintern.

Nu är de bara tre dagar tills jag fyller 20,drygt en vecka till Maja fyller 20, drygt två veckor till juniorcupen i Kalix, drygt tre veckor till Vasaloppet och fyra till JSM/SM i Falun/Borlänge. Shit vad tiden kommer flyga iväg! Och stackars pappa som kommer få jobba som ett as, med början till helgen och nästa vecka på skidskytte VM i Östersund.
Som jag nyss sagt fyller Maja 20 nästa helg och då kommer hon hem! Ska bli så roligt å träffa min ex sambo igen. Jag ska bara komma på en passande födelsedagspresent till henne. =) Nä, nu ska ja försöka plugga lite till..å packa ner de sista som ska med hem till Hudik...

Sofie

Inga kommentarer: