onsdag 16 februari 2011

Morgondagen


Imorgon väntar en lång dag. Jag kommer nog lämna huset vid 8-9 tiden och inte komma hem igen förrän efter åtta. På schemat står A1 distans staking, skolan mellan 11-13, skidåkning på sandia mellan 13 - 16.30 och sedan skola igen mellan 17.30 och 20.00. Som tur ser jag fram emot det mesta! Träningen kommer förhoppningsvis bli riktigt härlig i det varma och såklart soliga vädret. Och det ska också bli spännande att se vad vi får lära oss för något nytt spel i gaming och popculture klassen. Alldeles nyss började jag med vårat 10 veckors projekt där vi ska betta för 200 dollar i veckan. Så den här gången spelade jag på helgens skidtävlingar i Drammen, så nu hoppas jag att Rickardsson slår Olsson, Kalla slår Skofterud, Hellner slår Legkov och Therese Jouhaug hamnar efter Marianna Longa i resultatlistan. :)

Nu är jag väldigt trötter så det ska bli riktigt skönt att krypa ner under täcket och sova..

Sofie

Inga kommentarer: