måndag 21 februari 2011

Bättre humör


Nu är jag på mycket bättre humör än igår kväll, eller imorse. För efter ett prinsessparty kan man väl inte vara annat än glad? :) Ingrid fyller 21 på onsdag (vilket är som att fylla 18 i Sverige) så ikväll har vi sprungit runt i köpcentret med tiaror och sedan ätit en supergod middag i Uptown. Riktigt roligt!

Andra saker som bidragit till mitt lite muntrare humörer är att jag har köpt en superlång nätverkskabel så jag slipper sitta i ett hörn nere hos Terese för att ha tillgång till internet. Det trådlösa vägrar fortfarande fungera på min dator så en nätverkskabel blev ett bra mycket bättre och billigare alternativ än att köpa en ny dator. Jag är även nöjd över att ha avverkat veckans träning och beslutat mig för att hoppa av Eng 102 klassen. Det ger mig inget att hela tiden gå runt och vara stressad för att jag inte hinner göra det jag ska, och oroa mig för den klassen, istället för att träna eller plugga mina andra ämnen. Så nu blir det "bara" heltfart och inte 3 extra credits framöver.

Just det jag, filmen som mamma skickade mig i födelsedagspresent var verkligen en höjdare. "I rymden finnsiInga känslor" är den bästa svenska film jag sätt på länge. Okej, jag har kanske inte sett så många svenska filmer alls den sista tiden men den var verkligen superbra.



Sofie

Inga kommentarer: