söndag 20 februari 2011

Jävla dator!


Just nu är jag så irriterad som jag kan bli. Ända sedan vi installerade våran router (från min dator) före jul har det fungerat på alla andras datorer förutom min. Som tur var har jag haft ett annan nätverk att surfa på men i förrgår försvann det helt plötsligt. Så nu är jag tvungen att sitta nere i ett hörn i Terese rum med nätverkskabeln direkt till min dator. Jag har testat att ändra alla möjliga inställningar för att det ska fungera..men det är inställt på rätt WPA2, TKIP och rätt nätverksnyckel (som jag själv valt och som fungerar utmärkt på alla andras datorer). Jag har även ominstallerat hela skiten men det fungerar fortfarande inte på min dator. Jag fullkomligt HATAR när sånt här inte fungerar och jag inte kan göra någonting åt de. Så funkar det mirakulöst snart slår jag sönder min och köper mig en ny dator istället. Hur svårt kan det vara?????

Sofie

Inga kommentarer: