onsdag 9 februari 2011

En önskning

Sedan helgen har jag varit väldigt trött. Gissar att det är en kombination av all skidåkning på så hög höjd och den där speciella veckan i månaden. Egentligen hade jag planerat att träna på rätt mycket nu i början av den här veckan men det blir inget av med det..det får helt enkelt vänta tills efter Aspen då det väntar en helg utan tävlingar.

Imorgon är det ännu en gång dags att bli ett år äldre för min del, hela 23 år. Eller ja, egentligen är det redan min födelsedag hemma i Sverige. Den har kanske inte börjat på det roligaste sättet med läxor, men nu bakar jag grötbullar så jag åtminstone får mig en god frukost imorgon. Om jag fick önska en endaste önskning imorn så önskar jag att Andreas kunde komma hit, om så bara för en timma! Det är väl inte för mycket begärt?



Sofie

Inga kommentarer: