torsdag 10 februari 2011

Min dag


Det här har varit min längsta födelsedag hittils tror jag, den började redan innan jag gick och la mig igårkväll och är inte slut än. (Om man lägger ihop svensk och amerikans tid). Trots en ganska fullproppad dag blev den riktigt bra. Läxorna, tvätten och tyskan var väl sådär roligt men det vägdes upp med ett riktigt bra intervallpass, en riktigt rolig/intressant gaming and popculture class och sist men inte minst födelsedagsfika ikväll. Dessutom har jag ett helt gäng med underbara vänner, både hemma i Sverige och här som grattat mig idag. Terese bakade en grymt god tårta, Martine hade stickat en mössa, mormor skickade ett fint mail och mamma å pappa sjöng för mig på skype. I paketväg fick jag ett fint brev av mina härliga roomies + Ingrid och Linn som innehöll ett presentkort på Toni&Guy så nu ska här klippas och donas..:) Tack!! Min största önsking blev dock inte uppfylld idag..men man kan ju alltid fortsätta hoppas...

Nu börjar dagen närma sig sitt slut och det är dags att sova. Imorgon väntar ännu en 8-timmars bilresa till Aspen där vi ska tävla i helgen. Det ska bli grymt roligt och lite coolt att få åka dit.

Sofie

Inga kommentarer: