tisdag 16 november 2010

Vilodag

Idag är det äntligen vila.. och även om jag har två test den här veckan har jag verkligen försökt slappna av. Jag har varit på mina lektioner, på massage och pluggat lite matte nu på eftermiddagen. Imorgon har jag helt otroligt nog inte något inplanerat förrän klockan 12.30 eftersom vi inte har någon träning 7.00 och engelska lektionen är utbytt mot conferences den här veckan.

Dessutom har jag pratat på skype med mamma och pappa, Andreas, Elin och även en kort liten sväng med Anna. Jag saknar er alla och längtar till jul när vi ses igen! Det är snart bara fyra veckor kvar dit.. :) Alltså fyra veckor kvar att inhandla julklappar på. Ovanligt nog är jag ute i god tid med åtminstone några av dom.. Just nu är jag mest nöjd med Andreas, och föhoppningsvis blir han lika nöjd. Annars jävlar..hehe





Nu ska jag ta en varm dusch, äta lite mat och sedan cykla iväg till music appreciation där det idag ska bjudas på en hel opera. Spännande va?

Sofie

Inga kommentarer: