onsdag 17 november 2010

OMG!


Idag har jag, och alla andra tjejer i laget blivit anklade för att trasha sönder ett hus. Helt sjukt! Alla vi som bott där blev rent ut sagt förbannade över att bli anklagade för något sådant. Men tydligen ser dom sin chans att kunna få lite extra pengar genom att anklaga oss för något vi inte gjort. Amerikaner är bra knäppa ibland alltså.
OMG! This house was trashed! There was more trash on the floor then in the garbage can. Dear Fred,I am very disappointed about the condition of our house. As a faculty advisor you should be ashamed to allow your students to do damage to a house. The house each time has been a disaster, a chair was broken and your reputation is ruined.

Förresten, det blev precis som jag trodde med sovmorgonen. Jag vaknade 7.30 av mig själv.. Men det gjorde inte så mycket, jag hade ändå sovit 9.5 timme och kunde ligga kvar i sängen ändå. Hur lyxigt som helst!

Sofie

Inga kommentarer: