lördag 20 november 2010

Tänka positivt

Förklyningen har inte riktigt släppt taget till idag heller. Men istället för att gräva ner mig så försöker jag tänka positivt och njuta av den extra tiden jag får under några dagar. Förhoppningsvis gör det mig frisk lite snabbare än om jag ligger i sängen och är besviken och stressad.. :)
Så när alla andra stack ut på träningen gick jag och klippte mig.. Det behövdes verkligen och jag blev nöjd, har numer en snelugg som jag förhoppningsvis vänjer mig vid snart..blir ju lite svårt att ångra sig åtminstone.

Hade jag fått göra vad jag velat ikväll hade jag åkt hem till Sverige, Östersund och Odensligan 194. Andreas berättade hur vintrigt fint det var i stan nu..Det vore verkligen inte helt dumt att först kunna ligga och mysa i sängen till VC premiären imorgon och sedan ut och åka lite skidor tillsammans.. Men, men. Det får vi helt enkelt ta nästa höst istället.



Sofie

Inga kommentarer: