torsdag 18 november 2010

Ligern

Trots två dagars vila känner jag mig ändå inte riktigt pigg. På träningen idag åkte jag riktigt lugnt och ändå så värkte det i bröstet. Har även hostat lite så imorgon blir det ingen morgonträning för min del. Istället ska jag sova och sedan cykla ner till south och prata med våran söta/coola doktor. Hon kanske har ett hjärt-plåster eller en klubba som kan få mig att känna mig 100 % igen?
Annars har dagen bjudit på ett av den här veckans två prov. Matte stod på schemat idag och jag tror det gick ganska så bra, om jag inte gjort en himla massa slarvfel. Imorgon väntar macroeconomi och sedan har jag förhoppningsvis bara två stora prov kvar under finals week.

Nej nu är det dags att sova. Jag ska bara leta reda på ligern först så jag kan somna riktigt gott. I 28 dagar till kommer han få stå ut med mig..innan jag överger honom för Andreas, nallen och tussen. Satan vad skönt det ska bli att åka hem!



Sofie

Inga kommentarer: