onsdag 24 november 2010

The Last Song


Oj vilken tjejfilm jag, Martine och Christina sett ikväll. Vi har fnissat, varit arga och gråtit. Dock har vi undvikt pms, som är lika med problems with men syndrom enligt lillkillen i filmen. :P

Det där annars jävlar funkade inte helt..men det har blivit bättre. Jag har fått en tillfällig astmamedicin av våran läkare som jag känner hjälper redan nu när jag inte anstränger mig fysiskt. Trycket över bröstet lättar verkligen. Så nu är det bara hostan som måste bli lite bättre innan det blir riktig träning för min del igen. Tävlingarna till helgen i Yellowstone har jag redan kunnat börja acceptera att jag inte kommer kunna åka. Och som tur är så ska vi tävla i Colorado på vägen hem nästa helg. Så jag siktar på att först bli helt frisk, få många fina skidpass i Yellowstone och sedan äntligen få tävla nästa helg istället.

Sofie

Inga kommentarer: