söndag 14 november 2010

Kloker?


I helgen är det tävlingspremiär hemma i Bruksvallarna, och jag skulle verkligen velat vara där och tävla med alla andra. Det hade varit så roligt att se om det stämmer att jag känner mig starkare eller bara inbillar mig. Dessutom känns det konstigt och ovant att inte vara där med familjen som vanligt..mitt minne räcker inte så långt tillbaka som när jag inte spenderade några helger där under försäsongen.

Men jag ska inte klaga ändå, jag får vara i Crested Butte och åka skidor på kanonfina spår i solsken. Dock så har jag varit riktigt sliten i veckan, och känner mig fortfarande väldigt trött. Så jag försöker vara klok och åka riktigt lugnt när vi dessutom är uppe på 3000 möh och tränar. Som tur är väntar, efter morgondagens träningspass, två dagars vila som min kropp verkligen behöver just nu.

Sofie

Inga kommentarer: