torsdag 11 november 2010

Ruskigt fort


11 dagar går verkligen ruskigt fort..speciellt i det sällskap jag haft. Det har varit så himla skönt att haft Andreas här och jag har verkligen njutit av varenda sekund och minut. Även om han har flygit hem igen idag och det känns sjukt ensamnt och tråkigt igen så är jag fortfarande lycklig och glad över att han varit här, och allt vi hunnit göra tillsammans. Dessutom är det bara 5 veckor kvar tills jag kommer hem över jul..och innan dess ska massor med saker hinnas med. Så det kommer nog bara säga swish så står vi där på arlanda igen. Förhoppningsvis liiite gladare än sist vi sågs där.. :)

Imorgon åker vi tillbaka till Crested Butte igen för ytterligare några dagars skidåkning. Så jag ser verkligen fram emot några dagar med bra träning, massor med sömn och en del plugg inför kommande vecka.

Sofie

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahah ser ut som att ni gjort nåt busigt? ;) ska bli så roligt när du kommer hem!!

Terese sa...

Ni är världens lyckligaste tror jag!