söndag 19 september 2010

Wheeler Peak




Bilder säger mer än ord. Och idag säger bilderna att Wheeler Peak var mer än otroligt vackert och härligt! Efter 2.5 timmas vandring uppför stod vi tillslut på toppen av New Mexicos högsta berg, hela 4011 möh. Aldrig i hela mitt liv har jag varit på sådan hög höjd och det är inte många gånger jag sett lika vackra vyer som därifrån. Dessutom var det ännu roligare att få vara där med alla andra i skidlaget också. En grym dag har det varit helt enkelt!

Klockan är nu snart 22 här och jag har redan krypt ner under täcket. Natten till idag delade jag och Terese en 90-säng i Red River och även om det var mysigt så ska det bli riktigt skönt att bre ut sig lite igen och dessutom se fram emot en skön sovmorgon imorn.


Det enda som kunnat göra den här dagen ännu lite bättre hade varit om jag kunnat få göra mamma, pappa, brorsan och Andreas sällskap i Östersund en stund ikväll! Jag saknar dom och jag hoppas dom åtminstone saknade mig lite grann vid middagen..



Sofie

Inga kommentarer: