fredag 10 september 2010

Berg och dalbana

Livet här har hittils varit precis som en berg och dalbana. Precis när man lyckats ta sig upp till toppen kommer något och drar en djupt ner i dalen igen. Och dom senaste dagarna har det varit mycket dalar för min del. Helt sjukt vad saker kan strula och hur dumma regler det finns. Men (jag säger men för jag vågar inte ropa hej än) nu ser det äntligen ut som att det börjar ljusna! Idag har jag bara haft en endaste dalgång när jag blev tvungen att svara på samma frågor till NCAA för tredje gången. Vilka puckon alltså.. Det måste vara några av landets inte så smarta personer som jobbar där.

Hur som helst..förutom den där dalen mitt på dagen har det varit en bra dag idag! Jag fick tillbaka min första skrivuppgift i min engelska class och jag fick A. :)
Sen ikväll har jag pysslat lite på mitt rum och satt upp mina bilder i ett hjärta ovanför sängen. Så nu kommer jag somna riktigt gott med alla mina nära och kära riktigt nära...haha.





Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

åh vad fint du gjort det bejb :) bilder gör så stor skillnad!